esmaspäev, 8. veebruar 2010

Rõõm


Täna oli minu elu esimese kevadsemestri esimene päev. Septembri-tunded voogasid minust üle. Täna oli päike ja sinine taevas.

Suundun voodi poole ja kaissu võtan oma mp3-mängija ja praeguse tuju põhjal ütleksin, et Nick Drake saab sel korral sõna ;)

Mul on täna olnud lihtsalt nii hea meel.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Mul oli ka täna hea meel. Hea meel näha oma kursakaaslasi. Hea meel Tiigi tänavat pidi kõndida. Hea meel olla Tartus. Oma korteris. Teha jogurtipannkooke. Plaanida terve nädala toidumenüüd.
Tartus on tore olla!

Pluxu™ ütles ...

Tahtsin just Kerttu postitusele kommentaari öelda, aga...Maria, jogurtipannkooke? Vau! Kuidas see veel käib? :D


Aga. Pean tunnistama, et nüüd näeb see i mulle tõesti zombina, ma pingutasin oma väsinud ajurakke pisut ja nii ta tuligi...ehmatava üllatusena...

Ja kool on äge mu arust. Kuigi...kuidagi liiga laiali...hajali...ma ei oska kommenteerida, aga see ei ole normaalne, et ma istun kaheksast seitsmeni koolis...ok. viis tundi sellest on vabaained, mis ma VABATAHTLIKULT valisin, aga siiski...
Tartu on ilus ikkagist. Ja kool on praegu üliäge. Nii lillelisi asju õpime tglt...ja putukaid...nagu kevad juba =D