laupäev, 24. aprill 2010

Kui...

mina kirjutaksin praegu lõpukirjandit, oleks selle pealkirjaks: Argipäev vajab muinasjutte.
Tõsimeeli tuli mul tuju mõnda kirjandit kirjutada, eks nüüd ongi viimasest kirjandist möödas umbes täpselt aasta. Aga mul on muudki teha, kui tundide viisi sellele aega kulutada.

Eelmisel aastal mõtlesin, et meil oli ikka hea ports häid teemasid, mille kohta oleks miskit osanud isegi kirja panna, ja meil vedas sellega. Peaksin mainima, et minu meelest on sellel aastal veel paremad teemad. (Arvestada tuleb sellega, et ma ei lugenud, mida välja pakutakse teemade all, millest kirjutama peaks. Isegi eelmisel aastal lugesin ma seda pärast kirjandi valmis kirjutamist - segav faktor.)

Ma olen praegu vaimustatud! See teema... on äge.

Argipäev vajab muinasjutte...

Kommentaare ei ole: