neljapäev, 22. aprill 2010

Mystify (jah, telekas näitab just praegu Hutchence'it)

41 päeva, 1 loeng ja 1 konsultatsioon lahutavad mind histoloogia eksamist.

Preparatsiooniga saime täna enam-vähem ühelepoole. (ei julge 100% kindlusega öelda, õppejõud peab veel üle vaatama. Finišisirgel oleme aga kindlasti.)

Mul ei taha kuidagi meeles seista, et mul ei ole mõtet rongi minnes arvutit lahti teha. Viimased paar korda olen roninud rongi peale ja suure hurraaga teinud läpaka lahti, et midagi vaadata meelelahutuse eesmärgil oma arvutist. Aga kui rong sõitma hakkab, tahan ma ainult aknast välja vahtida. Ja siis olen kasutanud oma läpakat üksiti mp3-e asemel (mitte et mul seda kotis ei ole).
Eelmisel neljapäeval oli mul Nick Drake'i tuju, täna aga No-Man'i tuju.

Mul oli palju ideid, mida siia kirjutada, aga uni on need kõik peast pühkinud.

Ahha, ma loodan, et mul on meeles poest 3 väikest asja osta.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Kerttu, läpakas on rohkem muusikavalikut. Seega igatahes parem valik :)