teisipäev, 13. aprill 2010

Suhkrutragöödia

Eelmisel pühapäeval korterisse jõudes oli Tiina kogu meie korteri suhkruvarud koogi sisse toppinud ja meil, kes me pahaaimamatult kohale jõudsime, tekkis sellest suur paanika. Meil on eluks suhkrut vaja!! Järgmise päeva või paariga osteti poest kiiruga suure mure lahendamiseks 4 kg suhkrut.
Täna õhtul võtsin pärast südame konspekti lugemist lahti biokeemia õpiku, et veidi uurida järgmise kontrolltöö materjali. Vaatasin üksiti siis kordamisküsimusi ka ja mõtlesin, et võiksin kirjutada välja vähemalt ained, mida selleks tööks teadma peab. Ja siis tabas mind järgmine hoop suhkrute vallas. Mulle meenus, et süsivesikud on minu jaoks suhteliselt arusaamatu teema. See ununes täna biokeemia praksis, kus ma sain nukleotiidide ja nukleiinhapetega suhteliselt hästi hakkama ja tekkis juba isegi väike optimism. Nii palju siis sellest.
Pagana suhkrud - nendeta ei saa ja nendega ka mitte.

Kirjutaksin siia veel paljusid asju, aga olen suutnud kõik ära unustada, mis kirjapanemist ootasid. Pealegi peaksin veel veidi õppima. Eks näis, mis sellest välja tuleb.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Ära põe, ma peaks ka õppima. (mida ma hetkel tegelikult suht teengi)