neljapäev, 13. mai 2010

Mulle meeldib, ...

kui päike paistab.
kui sooja vihma sajab.
kui müristab ja välku lööb.
kui pääsukesed istuvad kodu juures elektritraadil kahekesti.
kui metsaäärne kraav on varsakapjasid täis.
kui Tommi minu juurde tuleb.
kui Karin laulab ja tantsib.
kui Kadri tädi mulle süüa annab.
kui õues on soe.
kui töös tulevad meelde asjad, mis tegelikult meeles ei olnud.
kui praksist saab varem ära minna.
kui Karin mulle kalli teeb.
kui onu Aalik rattaga mööda sõidab ja mu koti enda selga võtab.
kui Riki hakkab mulle vastu jooksma ja ma olen üllatuslikult ukse taga ja ta põrkab mulle otsa.
kui Jussi haugatab, kui näeb mind tulemas.
kui hobune noogutab mulle.
kui Jassu istub puldi peale ja kanalit vahetab.
kui mõnda koolikaaslast näeb, mis sest, et me ei suhtle.
kui ma julgen tillukese musta rööviku kätte võtta ja tee kõrvale tõsta.
kui õues on tunda toomingate lõhna.
kui siin selles nimekirjas on rohkem asju kirjas kui järgnevas, justnagu meie köögi uksel.
kui Liis on minu varahaldur ja mina tema oma.
kui Kaie leiab tihti sõnu, et inimeste kohta midagi head öelda.
kui Gerda aitab mul mitte olla ainus, kes vingub Tiina kallal.
kui Tiina aitab asjalikke asju teha.
kui Maria ja Kirke mulle hommikul vastu kõnnivad.
kui mul pannakse minu enda mõtteid välja öeldes suu kinni.

Mulle ei meeldi,
kui rongiga sõidavad purjus mehed.
kui koju tulles peab mõne inimese kallal näägutama.
kui Riki haugub telekast tulevate häälte peale.
kui mul on terve nädalavahetus vaja õppida.
kui õppimise ajal on väljas vapustav ilm.
kui praksis peab tükk aega seisma ja kuulama tarka juttu, mida on ühe korra jaoks liiga palju.
kui Tommi ühe hetkega mu mõlemad käed täis ilastab.

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Mulle meeldib elu!

Liis ütles ...

Kas Tommi on su õe koer?

Kerttu ütles ...

Ei, Tommi on koer, kes elab ühes majas, mis jääb minu kodu ja linna vahele. See suur, karulaadne koer, kes minuga mängida tahtis eelmine kord, kui ma teda nägin. :D

Kaie ütles ...

Irw... Ma mõtlesin, et sa räägid meie trepikoja kassist. Ma olin selles nii kindel. Aga siis jõudsin viimase lauseni. :D

Tead, mulle ka meeldib, kui Karin laulab. See oli nii uskumatu, sest mina poleks elu sees tema vanusena võõra tädi ees niiviisi laulda julgend. Teid oli niiiiiiii armas koos näha. Eriti seda vaadata, kuidas sa Suslikule patsi punud.
Ja kui Karin näitas mulle oma raamatut, siis ma olin nii õnnelik, et oh-sa-jummel! (See on konkreetne termin, jäta meelde!)

Aa.. Riki üle tahtsin ka naerda... Või õigemini teada anda, et ma naersin tema üle. Tegelikult veel siiamaani, kui kujutan seda olukorda ette. Ta on nii võimatult naljakas koer. Üks mu lemmikolendeid. :D Ja Jussi ka. Nägin su koeri kõigest korra, aga olen sellele vaatamata võlutud.