laupäev, 8. mai 2010

Troopika

Jah, just selle sõnaga kirjeldaksin ma tänast ilma. :P Vaatasime empsiga, et ilus ilm, lähme välja. Aga siis jõudis juba hakata sadama. Aga ilus oli ikka ja läksime välja. Aitasin mõned asjad ära teha väljas.

Aga siis laul, mis mulle täna juba mitmes kord on meenunud.
Beck - Tropicalia


Ja öösel ei saanud magada, sest olin ilmselgelt liiga palju maganud. Pärast ühte veidi kobisin voodisse. TÜkk aega üritasin magama jääda, kuid lõpuks võtsin mp3-e appi. Ja siis ikka ei saanud, panin mp3-e jälle ära. Ja ühel hetkel isegi õnnestus uinuda. Kuskil pool 4 vaatasin kella ja ei olnud kindel, kas ma olin kogu selle aja ärkvel olnud või magasin ka vahepeal veidike. Hommikul ärkasin mõistlikult kell 10.

Aga nüüd anti-psühhiaatrilise liikumise ettekande juurde jälle. Ma ju ei viitsi sellega tegeleda...

1 kommentaar:

Riina ütles ...

kes ikka kooliga tegeleda viitsiks enam...:)