reede, 7. mai 2010

So, so you think you can tell...

Tänane päev on minu elu üks unisemaid päevasid. Ärkasin hommikul veerand üks (umbes 12 tundi sain magada). Olin paar tundi ärkvel, seejärel pikutasin veel kuskil tunnikese või poolteist ja siis mõne aja jooksul sai minust jälle inimene...

Tänane päev on jätkuks minu esmaspäeval või teisipäeval Liisi arvuti tõttu alguse saanud Becki-maaniale. Sea Change sai jälle läbi kuulatud otsast peale. Lihtsalt kuld.

Enne õhtusööki kuulasin kaks korda Pink Floydi Wish You Were Here'i. Kaks korda. Käisin söömas, seejärel kuulasin veel korra. Liis tuleb selle lauluga esimesena meelde.

Nüüd panin juhuslikult mängima PJ Harvey Who Will Love Me Now?. Ilus laul on. Soovitan kuulata. Ma siia linki ei pane, sest te nii kui nii ei viitsi neid siin kuulata.

Aga nüüd peaksin jälle hakkama tegelema koolitööga. Eks näis, mis välja tuleb. Pool kümme võib mind aga teleka eest leida. :P

Riki on avastanud, et kui ronida diivani peale, siis ta ulatab sealt ronida laua peale, mille peal on kassi söögikauss krõbinatega...

Oh, andke mulle aega, et tegeleda kõigega, millega ma tahaks tegeleda... Aga kellel ikka seda aega niimoodi leidub.
Täna kuulsin R2-st ühte head islandi artisti. Kahjuks nimest ei saanud aru, küll aga ei olnud see Sigur Ros, kuigi kõlas veidi selle moodi... Björk see ka loomulikult ei olnud, ei kõlanud ka nii.
Emiliana Torrini on islandlane!? Üllatus. Aga tema see ka ei olnud minu meelest. :D

Nüüd luband endale veel ühe korra Wish You Were Here kuulata ja siis asun lubatud õppetöö kallale pooleks tunniks.

Kommentaare ei ole: