esmaspäev, 15. november 2010

PJ Harvey & John Parish - Rope Bridge Crossing



Päästetavuspotentsiaal on üks koledamaid sõnu, mida ma viimasel ajal kuulnud olen. Võib olla selle pärast, et ma vihkan lootusetuid olukordi (või kellele need ikka meeldiksid).


Mandariinid ja külmkapis olev kondenspiim, mis ootab, et me Kaiega torkaksime oma lusikad temasse.

Mõtlik olen ja võib olla veidi kurb... aga ainult natukene. Mul on sellega seoses üks teooria, aga hoian selle enda teada, sest see on piisavalt tobe.

Nüüd peaks veel tsiteerima mõnda laulu ja olekski üks järjekordne minu tüüpiline postitus: üks laulu lind, paar sõna mõistetamatut eneseanalüüsi ja tsitaat.

But when they're parking their cars on your chest
You've still got a view of the summer sky
To make it hurt twice when your restless body caves to its whims
And suddenly struggles to take flight...

Kommentaare ei ole: