teisipäev, 4. jaanuar 2011

Uni

Mind häirib see, et mul on juba mitmes päev päevakava selline, mis eeldab päeval õppimist, õhtul msni ja siis pärast msnis istumist (päeva peale kokku maksimum 2 tundi:P) Doctor Who vahtimist. Et siis on magama minnes tore olla paranoiline igasuguste asjade suhtes... ;) Aga selline ma juba olen...

Nüüd peaks ära magama minema, aga nagu ikka: ei viitsi.

Tahaks ainult, et vähemalt see immunoloogia eksam oleks läbi, sest eetika õppimiseks on mul ainult 2,5 päeva ja see tundub kuidagi lihtne. Materjali on ka muidugi immunoloogiaga võrreldes vähem.

Oleks juba vabadus ja vaheaeg.. Küll ma siis käiks ja teeks ja oleks... (mõtlen ma praegu... tegelikult tuleb kindlasti välja nagu tavaliselt, et hea meelega istuks lihtsalt kodus ja passiks tühja vahelduse mõttes).

Ei, ma võtan end kokku ja kobin sooja teki alla. Ilusaid unenägusid!

1 kommentaar:

Gerda ütles ...

Ja milline osa sind täpselt sinu päevakavas häirib? Hmm? :D