neljapäev, 20. jaanuar 2011

Vaheaeg

*Pole juba mitu päeva leidnud juhust vaadata ära Doctor Who 3. hooaja viimast osa... pole viitsinudki.
*Ei tule öösel kell 2 und, kui hommikul uni segab enne kella 12 ärkamast (vabanda, Kaie, et ma su esimese kõne seda äratuskellaks pidades kinni panin:D).
*Ikka veel kummitavad eelmise postituse sisuks oleva Jääääre laulu sõnad.
*Vaheaeg on 3 nädalat ja miks ma sellest nii vähe jõuan kodus passida? Ehh, ega sellel ilma metsiku hulga koduspassimise ajata elul midagi viga pole... lihtsalt veidi harjumatu kohati.
*Erinevad inimesed on mulle viimase poole aasta jooksul kaudselt päris suuri komplimente teinud. Meeldiv on.
*Lapsed on nii kohutavalt naljakad, armsad, magavad eriti naljakates asendites ja on mõnel hetkel nii võimatult jonnakad.
*Mu elus pole vist kunagi olnud nii palju tähtsaid ja kalleid inimesi kui praegu.
*Järjekordne takistus veredoonoriks olemisel. :( (mitte midagi väga halba, aga lihtsalt midagi, mis tuleks käsile võtta)
*Hämmeldus sellest, kuidas õega rääkides tulid jutuks paljud paarid, kus tüübid on oma naise käpa all ja naised keelavad (wtf? Nii suur armastus, et kiidab heaks ajuvabaduse?) neil on sõpradega kohtuda.
*Ma jauran liiga palju.
*Võiksin üritada rohkem enda arvamust välja kujundada.
*Rongis nähtud kaks blondiini, kes arutlesid tükk aega, kas eurode teisendamisel kroonideks tuleks summa korrutada või jagada 15,6466-ga.
*Olen vist viimasel ajal veidi asjalikumaks muutunud (st saan ise hakkama ametlike telefonikõnede (hambaarst... jee, saavutus) jms-ga).
*Olen mõnes mõttes tagasi seal, kus olin aasta tagasi. (Hea? Ju vist.)
*TTÜ olen ka nüüd seestpoolt (ja ka väljastpoolt, mida polnud ka varem juhtunud) ära näinud.
*Kas see väike tüdruk kasvab ükskord suureks?

Andke mulle und, palun andke. Ja korjake see hommikul soovitatavalt enne 11 mu silmist, mitte ärge sundige mind 100 tundi magama. Suur tänu. Ilusaid unenägusid.

4 kommentaari:

Maria ütles ...

Hahhaaaaa. See blondide asi on ikka liiga hea. :)

Liis ütles ...

Järjekordne takistus veredoonoriks olemisel kõlas eriti intrigeerivalt:P
Kas ma saan korteritädiks? :P ;)

Kerttu ütles ...

ah mine metsa, Liis :D
Loodetavasti tänu minule nii pea mitte :P
Pigem sinuga sarnane probleem... sessi-stressi mõjul vast :)

Pluxu™ ütles ...

Ma olen vist ainuke, kes ei leia, et see blondide nali väga naljakas oleks.

Une vastu aitab ainult karm regulaarsus. Kindlal kellaajal voodisse, kindlal kellaajal üles. Ja ei mingit vabandamist. Muidugi võib proovida ka mingeid vitamiine või unemati tilku.

Alati ei peagi ilmtingimata suureks kasvama.