reede, 22. juuli 2011

Kohustuslik vingumispostitus

Jah, ma olen maainimene ja pean vinguma siin blogis ka avalikult selle üle, et siinkandis pole juba väga pikka aega ühtegi korralikku sadu olnud. Kurb on käia põllul ja näha, kuidas kartul ei jõua hästi enam püsti seista ja kuidas kurke kastes mõne aja pärast pole nähagi, et nad juua oleks saanud.

Ärge saage minust valesti aru, jah, mulle meeldivad päikeselised ja soojad/kuumad suvepäevad, kuid üks korralik paaritunnine vihmasadu ei teeks ju kellelegi halba... (ja see, kui ööd oleks piisavalt jahedad, et ma saaksin normaalselt magada ka siis, kui ma rampväsinud pole)

Tegelikult on kahju, et just praegu on need kuumad ilmad ja mul pole mitte kellegagi olnud võimalust ujuma minna. Kedagi pole siin, kes tuleks. Loodan ehk homsele, kui siis veel kuuma teeb ;)

Ilusat suve jätku kõigile!

5 kommentaari:

Pluxu™ ütles ...

Täielikult nõus sinuga. Kuigi kui kastmisvõimalus on olemas, siis on kuivus igati etem kui paduvihm ja suur tormine äikesevihm.

Me kastsime kartulaid tubli koguse veega jõest ja juba on esimesed jälle kuivavõitu...

Liis ütles ...

Hmm.. meil siin just üks öö oli väga suur padukas.. ärkasin lausa selle müra peale üles.. ja hommikuks oli rohi ka veel märg.. ja kui ma meenutan siis eelmisel teisipäeval oli ka hommikul sadu.. sain isegi päris märjaks.. muidugi oli see väga lühikest aega (just sel ajal kui kodust tööle sõitsime rattaga)..

Aga jah meil on ka maal suht selline koht kus mõnikord ikka väga pikalt ei saja..

Liis ütles ...

Ja targutamise hetk :D
(lihtsalt mainin igaks juhuks)
Kasta hommikul või õhtul, sest keskpäeval aurustub suurem osa veest lihtsalt ära ja juurtele ei jää midagi..

Maria ütles ...

Jah, mis ma siin nüüd öelda võiks....
Vahetame ilma ära äkki?

Mul pole siin veel üle 20 kraadi olnud. Püsivalt 15 ringis. Ja viimased kaks nädalat olid pilves ja vihmased. Ja nii on suuremas osas olnud mai algusest saati.

Tõepoolest, teeks vahetust?

Pluxu™ ütles ...

Ma olen vist siiski ainuke, kes tahaks ära vahetada. Aga seda ka ainult temperatuuride pärast, sest no kuulge, see 33 kraadi on surm minu jaoks.
Tegelikult muidugi võiks see ilm vahepealne olla. Augusti keskpaigas hakkab ju saagikoristus ja siis peaks ilm ikka ilus päikeseline olema, aga seni võiks ikka rohkem vihma tulla.

Liisil on õigus oma targutamisega. Õhtul on muidugi selles mõttes halvem, et kui sul on palju tigusid, siis nad tulevad õhtul niiskuse peale lehti sööma. Meil maal õnneks ei ole peaaegu üldse tigusid. Aga vanaisa juures jällegi väga palju.

Jaksu sulle Maria, vaata et sa külma ei saa!