neljapäev, 21. juuli 2011

Suvi

Jah, ma olin valmis siia hakkama üpris pikka postitust tegema, kuid sellel hetkel otsustas arvuti, et talle aitab ja ta läheb püsti hulluks. Õnneks oli seekord hullusehoog mööduv ja nüüd siin ma olen ja vaatan, mis sellest postitusest saab.

Palju asju on toimunud sellest saadik, kui viimati siia midagi viitsisin panna. Mustikal/murakal käisin kuu alguses. Siis sai Tallinnasse mindud, et laulupidu ära näha koha peal. Hea seltskond ja kõrvetav päike (mis ei ole eriti meeldiv, eriti kui parajasti süüa antibiootikume, mille infolehel on kirjas, et otsese päikesevalguse eest tuleks hoiduda). Mõnus joodikupäevitus, millest pole siiani lahti saanud ;)

Pärast laulupidu jõudsin paariks päevaks koju. Siis Maria lahkumispidu. Ma arvan, et me saatsime Maria päris korralikult teele ;)

Pärast seda sai veedetud paar päeva Tartus näputööd tehes :P

Siis Gerda sünnipäev, mis oli ka tore. Kõige raskem oli korteris tõsta asju ringi nii, et kõik ilusti istuma mahuks. Aga me tulime sellega toime ;)

Pärast sünnipäeva läksin õe ja õetütrega vennale külla. Ja sealt edasi veel järgmistele inimestele külla. Ja siis õe juurde. Sealt alustasime oma Eestimaa uudistamise ühepäevareisi :D. Me oleme ikka eelmisest aastast arenenud. Eelmisel aastal sõitsime kohati suhteliselt ringiratast ja eriti kaugele ei jõudnudki, kuigi siis oli Kallastel väga mõnus ujuda ja mõndasid tundmatuid kohti nägime veel, kuid sel korral panime otsejoones Mustveesse ja sealt edasi Jõhvi, Sillamäele, siis läbi Toila Valaste juga vaatama ja siis Kiviõli kandis tuhamägede otsas. Tore oli. Väga väga tore!

Pärast seda sain jälle põhimõtteliselt 1-2 päevaks koju ja seejärel siis Türile. Päris tüütu on Jõgevalt bussiga Türile saada. Igatahes, puhkus jätkus siis sealkandis. Rattaga käisime sõitmas. Marju ja herneid sõime. Jäähokit mängisime (lauajäähokit, kui nii võib öelda.. mitte et see mäng oleks laua peal olnud või laua sees..) ja arvake ära, kes iga kord kaotas? :D Einojah, pole just kõige osavam, aga ma ei kurda ka. Ühel päeval nägin juhuse tahtel nii päikesetõusu kui päikeseloojangut. Tõusu nägin seetõttu, et ärkasin 5 paiku korraks üles ja toas oli nii imelik valgus, et ma tõusin istuli ja vaatasin aknast välja. Päike oli juba tõusnud natuke horisondi kohale ja paistis kaugelt. Meie kohal oli aga vihmapilv, mis muutis päikesetõusu värvid eriti kummaliseks ja võluvaks. Päikeseloojangu kuma paistis ka tuppa, nii et ma olin sunnitud akna peale minema, et näha seda ilu. :) Igatahes, mõnus oli... lihtsalt olla. Arvutit ma nende päevade jooksul puutusin ka minimaalselt ja kui, siis see polnud minu oma.

Nüüd siis uuesti kodus, plaan siia tervelt järgmise nädala reedeni jääda. Hoian pöialt, et kallikesel Tais hästi läheks.

Naljakas oli see, et viimased paar suve on meil suviti käinud ukse juures ja koridoris (kui meil uks lahti on) kärnkonn. Sel suvel polnud teda veel näha olnud. Läksin just koridori ja mõtlesin selle üle ja ehmusin, sest järsku tegi üks konn minu ees väikse hüppe. :D Väikse, kuna kärnkonnad eriti ei hüppa... too on aga nooreke. Ta natuke pelgas mind, kui ma talle otsa vahtisin...

Täna olin asjalik (tegelikult on ju nii mõnus asjalik olla... vähemalt nende asjade koha pealt, mida ei pea aastaringselt tegema). Pole ühelgi suvel nii vähe aega kodus veetnud...

Ahjaa... täna nautisin muusikat jälle... rohkem kui tavalisel päeval.

If you see purity
As immaturity
Well it's no surprise
If for kindness
You substitute blindness
Please open your eyes

Kommentaare ei ole: