neljapäev, 5. jaanuar 2012

Pühad läbi ja sessiõpingud käes

Teate, olgem ausad, mõnikord on nii raske mitte hulluks minna... heast tujust, õppimisest, millest iganes.

*mitu-mitu tundi hiljem*

Pidev sisemine võitlus. Mitte halb võitlus. Aga võitlus. Sest ma ei suuda... aga ma pean... ma ei tohi... ma tahan... see oleks hea...see oleks halb ...

Igatahes. Kell on palju. Patfüssiga on lood kehvad. Unerežiim on veidi kehvapoolne. Loodan end parandada. Tahaks hästi palju punkte panna. Lihtsalt. Niisama. Iga. Sõna. Järele.
................................................................................................................................................

Mõned asjad, mis teevad nii õnnelikuks!

Armastan.

Suur pai. Hoidke mulle pöialt 17-ndani. Seda läheb väga vaja. Ega kui sellest kasu pole, siis ärge muretsege, ma arvatavasti tulen siia nutma ;)

1 kommentaar:

Riina ütles ...

proovisin ka algul patfüsi õppida, aga täna loobusin ja nüüd õpin anati hoopis, palju toredam :D
aga loodame, et sa siiski leiad endas selle motivatsiooni ;)