laupäev, 15. mai 2010

Procrastination


Heh! Pidin lihtsalt mainima, et hetkel ma tunnen, et läksin ikka õiget asja õppima. Anatoomia õppimine tundub kuidagi palju ägedam kui filosoofia õppimine. Naljakas.
Igal juhul, tõestades järjekordselt fakti, et mu emotsioonid võivad väga metsikult kõikuda, mainiksin, et mul on praegu nii hea olla. Võtsin läbi lümfisüsteemi konspekti, mis oli lihtne ja perifeerse närvisüsteemi loengu materjalid on hetkel pooleli. Praegu on kaval hetk, sest ma olen perifeersest närvisüsteemist võtnud läbi vaid ülajäseme oma, aga seda pidin juba oma preparatsioonipiirkonna üle andmiseks teadma ja seega oli see lihtne. Kogu ülejäänud keha on veel õppimata ja küll siis see masendus lõpuks pead tõstab. :D Aga praegu ei ole. Lubasin endale ühe hoogsa ja positiivse laulu ka kuulata. Nii, et väljas paistab päike ja tegelikult ma kahtlustan, et sisse võetud paratsetamooli tablett hakkab ka mõjuma.

Kommentaare ei ole: